Viser opslag med etiketten Statsterrorisme. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Statsterrorisme. Vis alle opslag

tirsdag den 11. oktober 2016

Kognitiv Dissonans, Logiske Fejl & Farlig Lydighed


Kognitiv Dissonans, Double-Think & Stockholm Syndrom
http://image.slidesharecdn.com/georgeorwell1984-111103215114-phpapp02/95/george-orwells-1984-11-728.jpg?cb=1320357771

af ChaosNavigator

Kognitiv dissonans er ubehaget ved at blive konfronteret med viden som er i modstrid med det man ‘kender’. Vi kan sikre kognitiv konsonans (undgå kognitiv dissonans der kan være angstprovokerende) ved at undgå informationer, der strider mod den viden 'vi har' i forvejen. Kognitiv dissonans er resultatet af selve konditioneringen. Konditioneringen, autoritetstroen, trancen, betyder oftest, at ethvert modsætningforhold, som mentalt burde gennemskues som modsætning, ikke bliver gennemskuet, hvilket er double-think, og som er grunden til, at kognitiv dissonans ikke opstår eller ikke er vedvarende (fordi man falder tilbage i double-think).

Double-think er det modsatte af kognitiv dissonans:

"Somewhat related but almost the opposite is cognitive dissonance, where contradictory beliefs cause conflict in one's mind. Doublethink is notable due to a lack of cognitive dissonance — thus the person is completely unaware of any conflict or contradiction."-Doublethink- Wikipedia
Hvis man udfordrer double-think-trancen på sokratisk metodisk vis, ved at præsentere modsætningsforhold mellem indbyrdes modstridende, logisk uforenelige forklaringer på et fænomen, hvor kun én af disse kan være sand, forsøger man at ophæve double-think. Kognitiv dissonans hos tilhørerne vil oftest opstå som første reaktion.

Personen der udfordres på verdensbilledet, må så vælge en position; enten fortsat rationalisere deres gamle double-think position (hvilket i værste fald er lig med nyttig idioti, stockholmsyndrom, komiske ali, etc.) eller - foranlediget af den momentane kognitive dissonans - ende op i en ny position, hvis den gamle ikke holder i retten, men dette resulterer i yderligere uvished og utryghed, da erkendelsen af modsigelsen kun avler flere spørgsmål, som man ikke umiddelbart kan besvare (eksempel: hvorfor har Big Pharma, regeringer, massemedier manipuleret i så morderisk grad som de har?).

Som oftest foranlediger dette folk til på desperat vis at fastholde double-think for at slippe for uvisheden og ængsteligheden.


                       http://hisheavenlyarmies.com/wp-content/uploads/2014/08/00001j-edgar-hoover-fbi-director.jpg


Som tendens (eller generelt) godtager man det som er i overenstemmelse med massemediernes fortælling, med skolingen, uddannelsen/uddannelsesskaden, konditioneringen, landkortet, og frafiltrerer – bevidst elle ubevidst – det som ikke findes på kortet. Man forveksler landkortet med landskabet – det som erkendelsesteoretikeren Gregory Bateson kaldte error in logical typing. Dette er også forklaringen på, at de fleste reagerer med vantro og ubehag, når de bliver konfronteret med ny information, som er uforeneligt med det de ‘ved’ (kognitiv dissonans), det som de er blevet fortalt, uddannelsen, staten, etc.


                   https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/f1/4d/20/f14d2016203fa15cd743064a4938e773.jpg


Konfronteret med påstande om, at Big Pharma, staten og medierne manipulerer, så er sådanne påstande årsagen til de emotionelt reaktive negative reaktioner, når den kognitive dissonans melder sig, og derfor oftest øjeblikkelig kontra-forsøg på invalidering (‘det passer ikke’) af den nye information gennem rationalisering, forsvar af ugyldigt verdensbillede – og derfor fejl i logisk typologi; forveksling af landkortet (det man ‘ved’) med landskabet.

Stockholmsyndrom melder sig, og til sidst – i den sidste fase før verdensbilledet kollapser – vil Komiske Ali-argumenter komme på banen (man benægter det åbenlyse).Der er mange logiske fejl indenfor et utal af områder pga tilpasning af landskabet til landkortet. Vi benægtede at Irak ikke havde WMD, fordi vi fik fortalt at de havde det. Det var en løgn  - det kostede millioner af Irakere livet og uhørt lidelse for endnu flere.


Eksempel på logiske fejl pga. konditionering og kognitiv dissonans

Tiilpasning af ‘landskabet’ til ‘landkortet’ – eksempler fra en diskussion jeg havde med en ‘klog’ fyr' om skadevirkninger ved mobiltelefoners stråling, trådløs teknologi, etc. I princippet kunne det gælde flere af disse bullet points, men udvekslingen forneden eksemplificerer blot den automatik hvormed personen benægter enhver påstand, som er uforenelig med det han 'ved':


Min påstand: 'Mobiltelefoner er farlige!':

Konsumeren: ‘Mobiltelefoner er sikre, ellers ville de ikke være tilladte, der er lavet mange undersøgelser, bla, bla…”

Min Respons: 'I en iPhone’s menu – dybt begravet med meget lille tekst – advarer Apple om, at man ikke skal bære en iPhone i lommen.'

‘Apple warns customers to never use or carry an iPhone in your pocket’
http://consumers4safephones.com/apple-warns-customers-to-never-use-or-carry-an-iphone-in-your-pocket/ May 27, 2012


Konsumeren: “Jo, men det er jo godt og ansvarligt, at de advarer forbrugeren’

Pointen er her pludselig flyttet fra spørgsmålet om de er sikre eller ej, til at advarsel er godt – uden, at personen kan se, at målstolperne er flyttet/glidebane og red herring, nemlig spørgsmålet om skade i sig selv til, at advarsel om skade er godt og ansvarligt, alt imens vedkommende mangler erkendelse om, at den første påstand (‘Mobiltelefoner er sikre, ellers ville de ikke være tilladte) er modsagt af indrømmelsen af den anden ( “Jo, men det er jo godt og ansvarligt, at de advarer forbrugeren’) – og uden at kunne se, at dette er modsigende galmandsværk/fordummelse, point of irrelevance og uden at kunne se, at målstolperne er fjernet.).

Der er sikkert flere logical fallacies men Ignoratio elenchi, irrelevant conclusion, missing the point stikker frem.

Se også:
De 76 falske argumenter

Videre i dialogen:

Min Respons:(den EGENTLIGE grunden til advarsel): 'Firmaerne advarer ikke for forbrugerens skyld, men for at beskytte sig selv mod erstatningssager.'

Consider the little-noticed bit of legalese that comes in the safety manual for Apple's iPhone 4: "When using iPhone near your body for voice calls or for wireless data transmission over a cellular network, keep iPhone at least 15 mm (5/8 inch) away from the body,...The companies want to legally protect themselves,” says Robert Cleveland Jr., a former FCC official who worked on setting the current cellular-phone radio-frequency standard.
http://content.time.com/time/magazine/article/0,9171,2029493,00.html

Se i øvrigt også, hvordan man finder en legal disclaimer dybt begravet i en iPhone’s menu – med meget små bogstaver: RT - Tidskode: fra 5:32
(The Truthseeker 'Unequivocal' cell phones cause cancer (E32)

Videre i dialogen:

Konsumeren svarer: ‘Ja, men de skal jo beskytte sig selv – det gør ethvert firma jo’

Her er kæden hoppet helt af: Igen ser vi, hvordan, at diskussionen flyttes fra spørgsmålet om, at det er en advarsel som antages at afspejle beskyttelse, anstændighed, ansvarlighed, for forbrugerens skyld – en falsk antagelse – til at det nu pludselig bliver et spørgsmål om det ‘fornuftige’ i firmaets selvbeskyttelse, ikke beskyttelse for forbrugeren. Igen; ønsketænking pga konditionering, autoritetstro, mediernes udeladelse, og Bertrand Russells pointe forneden.

Konsumeren hopper fra

1) benægtelse af farlighed – men konfronteret med Apple’s egen indrømmelse – til
2) skjult ubevidst accept af farlighed, qua forbigåelse af dette til
3) falsk antagelse om, at advarslen er til for forbrugerens sikkerhed, som så – konfronteret med, at advarslen skyldes firmaets selvbeskyttelse – ender op med
4) at firmaet selvsagt skal beskytte sig selv, som noget alment acceptabelt eller ukontroversielt

Han kan ikke se, at der springes fra de samtlige falske antagelser om, at det er ufarligt til > advarsel om fare er til for forbrugerens skyld til > . at det er ukontroversielt, at firmaet beskytter sig selv. hvilket er ønsketænking, point of irrelevance, ignoratio elenchi, stockholm syndrom, komiske ali, etc.

Han opretholder double-think. Årsagen er netop tilpasning af landskabet til et forudindtaget konditioneret landkort/verdensbillede, og dette må være årsag til logical fallacies i mangt og meget, her blot beskrevet med andre ord.

Sekvensen foroven viser, hvordan landskabet (virkeligheden) tilpasses til landkortet (verdensbillede, antagelser, ønsketænkning, m.m.), selvom det burde være omvendt. Ergo Stockholm-syndrom, nyttig idioti, komiske ali og andre retarderinger, der er farlige for en selv, og andre også. Sekvensen foroven er meget typisk for et bestemt segment af befolkningen, hvis tænkeevne er eroderet pga. konditionering..

Et illustrerende citat i denne sammenhæng, kan kaste lys over årsagen til skepsis, samt trygheden ved det familiære:

“Hvis et menneske præsenteres for et faktum, som går imod dets instinkter, vil det (i allerbedste fald) undersøge det grundigt, og nægte at tro på det medmindre bevisbyrden er overvældende. Hvis det på den anden side præsenteres for noget der tillader en grund til at handle i overensstemmelse med dets instinkter, vil det acceptere det uden det mindste bevis’
-
Bertrand Russell
Russels udsagn er ligeså gyldigt, hvis man erstatter ordet “instinkter” med følgende ord i denne omformulering:

‘Hvis et menneske præsenteres for et faktum, som går imod massemedierne, autoriteten, lægen, regeringen, det ‘almene’ verdensbillede, etc., vil det [i allerbedste fald] undersøge det grundigt, og medmindre bevisbyrden er overvældende, vil det nægte at tro på det. Hvis det på den anden side præsenteres for noget der er i overensstemmelse med uddannelsen, massemedierne, autoriteterne, regeringen, det almene verdensbillede, vil det acceptere det uden den mindste bevisførelse.’

Dette ses i Twain's udsagn, blot med den forskel, at den typiske reaktion er benægtelse på forhånd, snarere end undersøgelse af modpartens argument:


”Statsmænd vil opfinde billige løgne, beskylde og bebrejde den nation som angribes, og mennesker vil stille sig tilfreds med disse samvittighedsdulmende falskheder. De vil omhyggeligt studere disse og nægte at undersøge ethvert modbevis; således vil de overbevise sig selv om at krigen er retfærdig, og takke Gud for den fortjente søvn man nyder, efter dette forløb af grotesk selvbedrag”
– Mark Twain



https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/3c/5f/bc/3c5fbc7640b3d46397c4bc8c169932d5.jpg


Farlig Lydighed

Vores forståelseshorisont i Vesten, specielt i Skandinavien, er bevidsthedsmæssigt langt, langt væk fra denne mørke virkelighed (Big Pharma's løgne, statens løgne, false flag statsterrorisme, etc.) - alt imens disse realiteter betragtes, ved en tragisk skæbnens ironi, som totalt uvirkelige, hvis de overhovedet er på radaren.

Derfor er de fleste nærmest konditionerede til udifferentieret, og over en kam at fejlbedømme disse realiteter som fiktive (kognitiv dissonans). Og at opstille stråmandsargumenter som tjener som psykologisk forsvarsmekanisme mod en underliggende angst for at blive trukket ud af den (u)virkelighed man ”kender”.

Følgelig grunden til, at prædikaterne ”konspiranoia”, ”vås”, etc. helt autonomt slynges ud (og mange akademikere er ingen undtagelse, tværtimod er uddannelsesskaden hos dem størst qua indoktrinering af det selektive papegøje pensum). Det er rationalisering som følge af kognitiv dissonans.

http://schoolingtheworld.org/wp-content/uploads/2011/12/chomskypic.jpg
Ifølge Einstein, var deteneste som kom i vejen for hans læring, hans uddannelse, og Noam Chomsky sagde,at uddannelse er en form for påtvungen uvidenhed, Bertrand Russell; at mennesker ikke er født dumme, men bliver dumme af uddannelse. Pensum er meget selektivt.



'It is to be expected that advances in physiology and psychology will give governments much more control over individual mentality than they now have even in totalitarian countries. Fichte laid it down that education should aim at destroying free will, so that, after pupils have left school, they shall be incapable, throughout the rest of their lives, of thinking or acting otherwise than as their schoolmasters would have wished... Diet, injections, and injunctions will combine, from a very early age, to produce the sort of character and the sort of beliefs that the authorities consider desirable, and any serious criticism of the powers that be will become psychologically impossible. Even if all are miserable, all will believe themselves happy, because the government will tell them that they are so '
- Bertrand Russell
Kognitiv dissonans gælder derimod ikke den anden vej i samme grad, hvis overhovedet for de kritiske tænkere som har genemskuet de mange løgne [læs: vågne deprogrammerede logikere, dissidenter, etc.], da det påståes - via salonfæhige psykologiske og antropologiske forklaringer - at 'konspirationsteoretikere' har projektion, ønsketænkning, etc. som årsag - men dette er i sig selv et produkt af ulogisk rationalisering:

De fleste seriøse mennesker som til sidst accepterede 'alternative forklaringer', og efter lang tids research, havde til at starte med accepteret den langt mere emotionelt trygge officielle forklaring. Mange mennesker som er blevet 'omvendt' var initialt skeptiske overfor disse såkaldte 'konspirationsteorier.' Hvis det var ønsketænkning for deres vedkommende, kan man spørge sig selv, hvorfor en sådan pludselig kovending i overbevisning, en sådan horribel overbevisning, ikke er kontrabalanceret af den ønsketænking som siger, at Big Pharma og regeringen ikke skjuler noget? At ønsketænking skulle være bestemmende for disse overbevisninger (Big Pharma, statsterror, massemedieres manipulation, etc.) betyder jo, at de føler meget større ubehag ved sådanne forklaringer (at staten og medier er manipulerede i morderisk grad) - end den langt mere behagelige overbevisning (ignorant bliss) om, at de officielle forklaringer er sande. Det var på trods af ubehaget, at observationer og logikken overvandt indoktrineringen og autoritetstro. Der kan derfor ikke være tale om confirmation bias.

Af samme grund er Saul Bellows udsagn adresseret til de autoritetstro, ikke de anti-autoritære:

‘A great deal of intelligence can be invested in ignorance when the need for illusion is deep.’- Saul Bellow
Desuden: confirmation bias/ønsketænkning, 'cyberbalkanization' 'crippled epistemologies' (Cass Sunstein) skaber ikke virkelighed, når deklassificerede arkiver bekræfter logik og 'paranoide' obserationer after the fact!

”En ubekvem sandhed kan fratage livet mening, en løgn give det mening. Ingen har lyst til at høre, at de er blevet bedraget, og at de ikke er herrer over deres eget liv. … Sidst af alt ønsker vi at blive konfronteret med kravet om at opgive en livsstil, vi har kæmpet hårdt for at opnå. Livet er forvirrende nok i forvejen, en daglig kamp, som ikke gør os specielt åbne over for ubekvemme sandheder med dramatiske konsekvenser. Der findes som altid en sikker løsning på problemet med de ubekvemme sandheder. Dræb budbringeren. Fyr ham, ignorer ham, undergrav hans troværdighed eller fortæl ham, at han er stor fortæller, men en ringe journalist.”- Carsten Jensen
Citatet ovenfor er sigende, for det er ingen overdrivelse at pointere, at det også kan overføres som en psykologisk forklaring på mange menneskers uimodtagelighed overfor påstande om det milltær-industrielle-teknokratiske komplex, massemedierne, Big Pharma's og regeringers forbrydelser, på trods af at dokumentation er forelagt

Parallelvirkelighedens er foreviget i de følgende klassiske 3 citater – kort kommentar:

‘The Matrix is a system, and that system is our enemy. When you are inside it, you look around and what do you see? Businessmen, Teachers, Lawyers, Carpenters. The very minds of the people we are trying to save. But until we do, these people are part of that system and that makes them our enemies. You have to understand that most of these people are not ready to be ‘unplugged’. And many are so hopelessly dependent on the system, that they will fight to defend it’ – Morpheus (Laurence Fishburne), The Matrix
 
“A really efficient totalitarian state would be one in which the all-powerful executive of political bosses and their army of managers control a population of slaves who do not have to be coerced, because they love their servitude. To make them love it is the task assigned, in present-day totalitarian states, to ministries of propaganda, newspaper editors and schoolteachers…. The greatest triumphs of propaganda have been accomplished, not by doing something, but by refraining from doing. Great is truth, but still greater, from a practical point of view, is silence about truth.” – Aldous Huxley, Brave New World
 
‘They could be made to accept the most flagrant violations of reality, because they never fully grasped the enormity of what was demanded of them, and were not sufficiently interested in public events to notice what was happening‛
– George Orwell, 1984

Man ser i de ovennævnte 3 citater en parallelvirkelighed beskrevet; på den ene side en verdensopfattelse som er konditioneret og ufri (alt imens den i selvopfattelse regner sig for fri, normal, etc.) – og en bagvedliggende virkelighed på den anden side, en art Deep Politics, hvor bevidstheden om dette, potentielt rummer kilden til frigørelse/afkonditionering fra den konstruerede spin-virkelighed, men som generelt ikke opfattes som spin og perception management (eller hvis den gør, ofte bliver fornægtet, latterliggjort eller rationaliseret).

Ikke kun sandhed, magt og kontrol er fællesnævneren for ovennævnte udsagn men de adresserer implicit også muligheden for en frigørende erkendelsesinteresse, der kunne bryde den kollektive hypnose, hvis man kunne forstå undertrykkelsens mekanismer.

Af samme grund har bevidstgørelsen af STASI-staten 2.0 og Darth Vader-imperiets fremmarch betydet, at Huxley- og Orwell-citater, m.fl. gennemgår en renæssance i sig selv, og er eksploderet tiltagende i nyere tid – flittigt brugt af uafhængigt tænkende og dissidenter, som strækker sig over hele det politiske spektrum. Internet gennemhuller doublethink/doublespeak, hvis man er årvågen. George Orwell definerede “Doublethink” som evnen til at holde to modsatrettede overbevisninger i bevidstheden samtidigt, og acceptere dem begge.

Orwells doublespeak/doublethink lever profetisk i bedste velgående, og det at så mange millioner af mennesker er begyndt at gennemskue propagandaen, perception management-mindfuck, mediernes manipulation, er et udtryk for denne bevidstgørelse, og er i sig selv et udtryk for, at internet reformationen gennembryder den ‘Goebbelske firewall’ (se
Internet Reformationen - den 5. statsmagt ).




                        



Knowledge is Power - Igorance is Dangerous
Knowledge is power, hvad man ikke ved, kan skade dig. Hvad man ikke ved, kan ikke skade dem (som skader dig, mens du forsvarer dem – uhyggeligt grotesk og absurd), und so weiter…..

Hvad Voltaire og andre mente med dette udsagn (‘Cherish those who seek the truth but beware of those who find it.’ ), var ikke, at sandhed om løgne ikke findes – det gør de, og de kan afsløres og bliver afsløret konstant.

Lys (sandhed) findes i mørket (løgne), og nogle har altid båret det, mens de har samtidens pile i ryggen, for derefter at få genoprejsning….

Hvis man ikke tror tror på sandhed, tror man ikke på løgn heller.

Man kunne fremsætte den påstand, at frygten for ‘Stasi-staten’, Big Pharma, etc. kun hører til i den udannede, uvidende, ‘konspiranoide’, og forskrækkede del af befolkningen – med dertil hørende naive halvskolede røverer – men det er evident, at dette slet ikke er tilfældet, snarere tværtimod, og derfor ligger naiviteten og fordommene snarere hos de uinformerede, de følgagtige og autoritetstro.

Det er en dyd at være skeptisk og rationelt anlagt, men selv i de tilfælde, hvor intelligente mennesker er blevet præsenteret for exceptionelt kompetente og overbevisende analyser, er der mange, som afviser sandheden.


Det er altså nødvendigvis ikke manglende intelligens eller rationalitet, som er årsagen til den manglende erkendelse, revision, indrømmelse, etc., men snarere, at den manglende åbenhed overfor nye opdagelser — uanset hvor rationelle og indlysende – udgør den refleksmæssige hindring for det mentale kvantespring, som for langt de fleste er svært at foretage. Dette er historisk attesteret til fulde indenfor alle områder af viden.

Det er ofte attesteret, at den psykologiske barriere i form af kulturel hypnose, vantro, følgagtighed, og identifikation med det vante, udgør skyklapper der hindrer udsynet til nye sandheder. I denne kontekst er det sandsynligvis også den største hindring for de fleste menneskers modtagelighed overfor potentielt høj sandhedsværdi, idet konditionering og rigid identifikation med institutionernes uddannelse og massemediers socialisation, ideologier, m.m. er faktorer som blokerer for ny information, der kunne revidere den hidtidige status quo.

Det som er det mest groteske er, at godhjertede mennesker kan handle mod andre grusomt, uden at opfatte, at det de gør er grusomt, tværtimod; i selvopfattelse er det 'anstændigt' eller 'normalt'!

Se også:
Funktionel Dumhed - Er Du Psykopat Uden At Vide Det?


“Civil ulydighed er ikke vores problem. Vores problem er civil lydighed. Vores problem er, at folk over hele verden har adlydt lederes diktater, og millioner er blevet myrdede pga. denne lydighed. Vores problem er, at folk over hele verden, er lydige overfor fattigdom, sult, stupiditet, krig og grusomhed. Vores problem er, at folk er lydige, og at fængslerne er fyldte af sølle tyve, mens de store tyve leder landet. Dette er vort problem.”
– Howard Zinn

”Størstedelen af den vold mennesker har påført hinanden, er ikke de kriminelles eller de mentalt afsporedes værk, men påført af normale, respektable borgere… man kan gå så langt som at sige, at på denne planet, er ‘normal’ lig med sindssyg.”
– Eckhart Tolle
At være bøddel på sig selv og andre, uden at vide at man er bøddel - det er det mest absurde. De er per definition i deres handlings og adfærds konsekvens ofte farlige for andre - uanset om man mener det emotionelt fordømmende eller ej, så er sandheden tilbage! Nyttig idiot er ikke kun et nedsættende udtryk, men deskriptivt og neutralt sandt, når det er i overnesstemmelse med sandheden.

Perceptionsstyring, imitation, vigtige kollektive psykologiske barrierer, comfort zones, flokdyrsmentalitet - at mennesket, kollektivt og individuelt, er prisgivet konditionering og perception management i en uhyggelig grad, og at det slavisk irrationelt imiterer/reproducerer omgivelserne, er uigendriveligt attesteret ved Solomon Aschs eksperimenter allerede i 50erne, Stanley Milgram i 60erne (og gentaget mange gange i vor tid), Stanford fængselseksperimentet i 70′erne, og i nyere tid ikke mindst af Adam Curtis prisbelønnede serie af BBC-dokumentarer, specielt The Century of the Self og The Power of Nightmares, Scott Nobles fantastiske serie af dokumentarfilm, og ikke mindst Howard Blooms ypperligst mesterlige artikel ‛Reality is a Shared Hallucination', for blot at nævne nogle få.

(Der er genbrugt fra andre artikler igen, idet det er for vigtigt ikke at gentage)

tirsdag den 22. marts 2016

False Flag Terror I Belgien




af ChaosNavigator

“Most terrorists are false flag terrorists, or are created by our own security services. In the United States, every single terrorist incident we have had has been a false flag, or has been an informant pushed on by the FBI. In fact, we now have citizens taking out restraining orders against FBI informants that are trying to incite terrorism. We’ve become a lunatic asylum.”
- Robert David Steele, CIA clandestine officer, 20-year Marine Corps intelligence officer, second-highest-ranking civilian in the U.S. Marine Corps Intelligence, honorary hacker
- US Intelligence Officer: “Every Single Terrorist Attack In US Was A False Flag Attack”




BRUSSELS 22 MARCH; CIA FALSE FLAG ATTACKS; GLADIO



Denne artikel bliver løbende opdateret

UPDATE 25. marts: Foreknowledge of the Brussels Bombing: Why the Dots Are Not Connected
http://www.globalresearch.ca/foreknowledge-of-the-brussels-bombing-why-the-dots-are-not-connected/5516525

Get the fuck over it - er det så svært at tro, at efterretningstjenester er involveret?

UPDATE 23. marts: De 2 terrormistænkte blev tilbageholdt af politiet den 16. marts og løsladt!! (jamen, selvfølgelig, ligesom i KBH): http://www.express.co.uk/news/world/652985/Paris-attacks-terrorist-suspects-arrested-Brussels-police-raid

ISIS Sends 400 Specially Trained Fighters To Unleash "Wave Of Bloodshed" In Europehttp://www.zerohedge.com/news/2016-03-23/isis-sends-400-specially-trained-fighters-unleash-wave-bloodshed-europe


Se også LIVE updates fra RT: Brussels Airport and Metro Bombings




'Belgian nuclear power plants evacuated after Brussels terror attack'


Is the ISIS Behind the Brussels Attacks? Who is Behind the ISIS?



Before We Even Know The Details, Politicians Rush To Blame Encryption For Brussels Attacks



“There is no reason for the bomb which exploded in Ankara not to explode in Brussels" - udtalte Erdogan i fredags


Turkey’s Erdogan Warns Of Attacks In Brussels Four Days Before Event Took Place


Guess who ran security at the Belgium airport!


LDS missionary injured in Brussels attack had been at Boston Marathon Bombing, sources say


ISIS Twitter Accounts Linked To Saudi And British Governments



Clinton Calls Closing Borders ‘Unrealistic,’ But Exempted Muslim Brotherhood From TSA Screening


Europe Just Got Hit: “Many More Involved… Some Still On The Loose”



Lest We Forget–After France, Belgian parliament next in line to recognize Palestine



Explosion in Brussels’s Loi Street was made by bomb disposal experts — police



Brussels attacks: Video purporting to show Zaventem Airport explosion was shot in 2011
(http://www.independent.co.uk)


Terror in the terminal: Chilling footage shows moment passengers cower under desks and run for their lives after suicide bomb blasts rock Brussels Airport in series of ISIS attacks that have killed 34

                                           ____________________
                           
Intro


'The only distinction that matters anymore is where you stand in the American police state [NB! Det gælder også Europa]. In other words, you’re either part of the problem or part of the solution.'
- Rutherford Institute

En kommentar understreger Rutherfords pointe foroven, og dette gælder i særdeleshed statslig false flag terrorisme med efterfølgende STASI 2.0 'sikkerhed' og omstrukturering af Europa: It has become increasingly apparent that current patterns of denialism, the universal need to simply look away, are suicidal for all of us.



'A society whose citizens refuse to see and investigate the facts, who refuse to believe that their government and their media will routinely lie to them and fabricate a reality contrary to verifiable facts, is a society that chooses and deserves the Police State Dictatorship it is going to get'.
 - Ian Williams Goddard


Frihed og ubekvemmeligheden ved at informere andre og protestere overfor en yderst farlig glidebane med en politistat og Europa som en åbenlys lockdown zone, en STASI-stat 2.0 VERSUS falsk bekvemmelighed og det moralske medansvar ved tavshed og undladelsessynd, hvor det sidste - tavsheden, og den imbecile autoritetstro på falske årsagsforklaringer, og dermed 'legitimeringen' af politistaten, mere 'sikkerhed', etc.  - ultimativt bringer almenvellet i fare. Moralen er som altid: Hvis du afgiver frihed for mere 'sikkerhed', så mister du begge dele!

http://28.media.tumblr.com/tumblr_m01t148JNv1qfnu3lo1_400.jpg



Mere frygtkonditionering af den uvidende og hjernevaskede befolkning bliver resultatet (andre vågner derimod op) mere stupiditet, mere frygt, stærkere tro på ''Krigen mod Terror', tyrkertro på og frygt for ALLE invandrere, yderligere hjernelammelse af tænkeevnen, mindre ytringsfrihed, m.m., mens tavsheden og frygten forstærker faren for os alle: Biting Our Tongues Doesn’t Keep Us Safe … It Only INCREASES Danger In the Long Run


Ifølge internationale top-efterretnings- og terroreksperter, gør mere overvågning os IKKE mere sikre og forhindrer IKKE terror - se hvorfor: 

Top Terrorism Experts Say that Mass Spying Doesn’t Work to Prevent Terrorism
http://www.washingtonsblog.com/2013/07/the-fact-that-mass-surveillance-doesnt-keep-us-safe-goes-mainstream.html
 




False Flag i Belgien

Igen - på baggrund af præcedens - lad os se om terrorangrebene i Belgien følger et False Flag 'GLADIO B' [1] manuskript de følgende par timer og efterfølgende dage:


Medierne vil snart florere med navne i pressen på syndebukkene, og at de var "kendt af myndighederne" i forvejen [læs: informanter eller nyttige idioter som er blevet manipulerede eller brugt af professionelle efterretningsagenter].

Syndebukkene vil være ISIS
[læs: ISIS der er skabt af vestlige og mellemøstlige efterretningstjenester i deres forsøg på at fjerne Assad]
Der vil være tvivlsrelaterede episoder og syndebukkene vil snart - dersom de bliver fundet - blive dræbt af politi og sikkerhedsstyrker i stedet for at blive arresteret
[læs: for at sørge for, at de løse ender ikke tager sig forkerte ud. Dead men tell no tales about false flags and black ops!]



  2 mistænkte - en selvmordsbomber taler heller ikke. Flere er angiveligt på fri fod. Hvornår finder de en syndebuk/nyttig idiot som bliver slået ihjel? Dead men tell no tales!



Om Belgien har ladet terroren indtræffe som LIHOP (Let It Happen On Purpose) eller direkte som MIHOP (Made It Happen On Purpose) er underordnet. Militarisering af byerne og lukningen af grænser, m.m. er resultatet. Lige efter bogen (frygt, frygt, lemminge, uvidenhed, 'afgiv frihed' for mere 'sikkerhed', desensitivering af befolkningen til at acceptere endnu mere 'sikkerhed' i bybilledet med endnu flere tropper, salami-taktik, etc.), og dette billede findes nu overalt i Europa, bybilledet, lufthavne, etc:

'Politiet vil tirsdag møde talstærkt op på nøglesteder i København efter eksplosioner i Bruxelles'
http://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE8529562/flere-betjente-i-koebenhavn-efter-eksplosioner-i-bruxelles/


RT: 90 potential suicide bombers 'roaming' EU, arrived via migrant influx – police report
https://www.youtube.com/watch?v=gK2AP3LZwH4





                                                     V for Vendetta - False Flag State Terrorism



    Journalister, opinionsdannere, politikere og intellektuelle, som er uvidende om, eller pure afviser vestlige false flags, m.m., og argumenterer imod det, forbliver farlige analfabeter, og de facto medvirkende til historieforfalskning, negligering af evidens, og bliver – bevidst eller ej – medvirkende til hvidvaskning af usande kausaliteter og falsk alibi for politisk højkriminelle og morderiske forbrydelser af en art, der kun kan betegnes, ultimativt, som forræderi mod sandhedsprincipper, historien, og hele nationers befolkninger. Dokumentationen er ikke længere negligerbar. Modus Operandi med false flag terror er deklassificeret i hobetal af regeringer selv! [1]





    Det samme gælder de hjernevaskede befolkninger, hvis autoritetstro gør dem til statens selvmorderiske og morderiske nyttige idioter, og som derfor tror på og støtter de falske årsagsforklaringer som pressen mindfucker dem med. Nyttige idioter og kollaboratører er farlige for almenvellet, hvilket er en matter-of-factly logisk konklusion.


    Så længe krigherrerne og eliten opererer i mørket uden offentlighedens belysning, er det slaraffenland for dem, og de takker zombierne således:  "Our useful decrepit indoctrinated cretins and idiots, we couldn't have done it you, without your goofy, naive gullibility, your belief in governments and authority, your ignorance, your disbelief in dissidents and lethal scepticism against 'conspiracy theories', your fear of freedom, all without which we never could have achieved our power! Thx. Now, die, you useless eaters..."



    Fordi folk ikke kan se længere end til den umiddelbare sansning, som bliver reinforceret af, at kognitionen er handicappet af medier, er det først når de bliver sparket direkte i nosserne, at de vågner op (det sidste er Bezmenovs udsagn i øvrigt). Der skal nok 10 simultane ISIS GLADIO operationer til før de fleste vågner op, og selv dér vil mange være ligeglade, fordi denne særlige flok er totalt bedøvende med politisk undertrykkelse. Så længe det ikke rører dem selv. Med tanke på Sveriges politistats-tiltag, hvor der ingen respons er blandt Stockholm syndromisterne, er Sverige en uhyggelig sammenlignende fremtidsmarkør for Danmark, medmindre DK ikke er ligeså lobotomiserede som Sverige. Hopefully not........



    I Paris 13/11 var der IDENTISKE terrorøvelser samme dag som den virkelige terror.

    Både under Paris 13/11, 7/7-angrebet i London, Breivik-massakren i Norge, var der samtidige, identiske terrorøvelser, og officielle talsmænd siger stort set altid det samme:

    At deres øvelser på samme tidspunkt, samme sted, samme
    specifikkeog simultanekarakteristika, m.m. altid, altid, altid er et 'tilfælde'.

    En statistisk beregning for, at terrorøvelser med en sådan grad af specificitet kan indtræffe samtidigt som de virkelige terror hændelser [ false flags]  som
    'tilfælde', er i skalaen 1 til 1000000000000000000000000000000000000000000, hvilket er uendeligt mere end antallet af sandkorn på jorden (, endda langt mere end billioner af parallelle planeter med samme antal sandkorn ifl. beregninger.

    Faktisk skal der nok være mindst 82 nuller, når man tager alle terrorøvelser med de sidste 10 år, hvor den virkelige terror indtraf samtidigt, med meget specifikke a) tidslige, b) geografiske, og c) væsenskarakteristiske ligheder, faktisk
    identiske, hvilket er betegnelsen fremført af deofficielletalsmænd)


    Identisk Terrorøvelse samme dag som Paris 13/11  2015 VIDEO

    Stockholm-syndromistens evige bemærkning: Det er et 'tilfælde'


    Identisk Terrorøvelse samme dag som London 7/7 2005 VIDEO
    (danske undertekster)

    Stockholm-syndromistens evige bemærkning: Det er et 'tilfælde'


    Identisk Terrorøvelse samme dag som Breivik 22/7 2011 VIDEO

    Der skal nok 10 dirty bombs til i flere lande, med efterfølgende udgangsforbud og heavy lockdowns, inflation, mangel på iPads og øl, cashless society, arrestationer, krig, Hunger Games Society, etc. før at de 5. kolonner i flere lande vågner op til erkendelsen af, at regeringer udfører false flag terroraktioner....too little-too late for de fleste....men der er en enorm opvågnen igang iflg. mange iagttagere...



    Fremtiden? Europa som Lockdown Zone, 1984, Hunger Games!

    George Galloway har lige udtalt på RT LIVE (middag den 22. marts), at Europa er ved at blive en lockdownzone, og som jeg skrev for 1 år siden:


    "Zen Gardners udsagn for nyligt ( http://anarchast.com/front/2015/4/28/anarchast-ep-209-zen-gardner-seeing-beyond-the-veil.html ) bekræfter kun den tiltagende bølge af amerikanere og europæere som flygter i Exodus fra USA og EU (en tiltagende følelse har bredt sig blandt de mest oplyste "konspiranauter" dissidenter i flere år, at USSA og EU in worst case kan blive en åbenlys lockdown zone, 1984, Hunger Games society, cashless society, og måske i fremtiden Elysium-agtig etc.).

    Men at samle folk som er informerede, er villige til at handle, reorganisere subsistens, kuppe ud, er sværere. Anarchast med Zen Gardner beskriver, hvordan europæere og amerikanere kupper ud en masse og samles i nyere communities i Sydamerika før EU og USA bliver en lock-down zone i Hunger Games in spe...."

    "Escape before it's too late" (fra 'Dinner with Andre')

    The Daily Bell har sagt det samme i et stykke tid

    Scenen fra "My Dinner with Andre" er tankevækkende profetisk:
    https://www.youtube.com/watch?v=6wTW_MnQsIM


     

    Fremtiden afhænger af, hvor mange som vågner op i nutiden. Og nutiden afhænger af de vågnes forsøg på at være 'trance-brydere', bryde andres trance.  Jeg tror ikke på, at man ikke kan forandre andre, den evige kliche. Hvis det var tilfældet, så påvirker mennesker ikke hinanden overhovedet. Ved godt, at det er umuligt at vække mange, men alle reagerer ikke ens. Mange rapporterer, at sindssygt mange vågner op for tiden, gudskelov.



    Er næste mål London i øvrigt?:



    Special forces and police are on standby to battle up to TEN simultaneous terror attacks on London


    Gab, det samme script, det samme lort, bare større, ganske som forventet - så længe folk er apatiske og ikke kender til false flag terror, fortsætter scriptet, godt hjulpet på vej af dårlige, kedelige CIA/hollywood scripts med predictive programming, og frygt, frygt, uvidenhed, og "giv os jeres 'frihed' for mere 'sikkerhed', etc. etc... gab:
    https://www.youtube.com/watch?v=3AsOdX7NcJs

    SAS prepare for radioactive dirty bomb in London amid fears of 'spectacular' ISIS attack http://www.express.co.uk/news/uk/654158/Islamic-State-ISIS-SAS-London-terror-attack-dirty-bomb-radioactive

    Se også:


    Fra sidste år:


    "Vær ikke en naiv idiot som med Saddam i 2003, 'Irak huser Al-qaeda', og 'Saddam har masseødelæggelsesvåben' - alt var LØGN! Og folk faldt for det! Gør det ikke igen! Vågn op! Vores latterlige medier lyver for os, som med Saddam - mange lobotomiserede journalister ved ikke bedre, men er ansat som idiot-telepromtere til at sende de samme løgn videre, som du skal sluge råt, for du må ikke tænke selv! Og hvis journalisterne gør modstand, kan de ikke skrive om det, for så bliver de fyrede!


    Det er almenvellets fremtid som står på spil, med 4000 ISIS-terrorister som er i Europa nu som 'flygtninge' (ifl. ambassadør til Indien).

    Russisk intellektuel, forfatter og politiker Nikolai Starikov giver en vis indsigt ind i det pludselige flygtningekaos som er kommet over Europa i de seneste uger. Hans yderst plausible påstand er at der simpelhen er for megen organisation og planlægning bag denne masseudvandring for at den på nogen måde kan være et 'spontant i øjeblikket' fænomen. - Video med engelske undertekster: Russisk historiker: Flygtningekrisen er organiseret imod Europa (VIDEO)

    'Når kulturer, der har været stabile i sig selv hver for sig selv pludselig bliver kunstigt påtvunget hinanden, viser de sig som inkompatible og ustabile, hvorved alle tænkelige former for konflikter bryder løs. Det sker per design. Tænk Malmø!

    Det er meningen, at Europa nu skal sønderlemme sig selv med iscenesat racisme og had. Indvandrere skal nu massivt begynde at råbe op om racisme, den hvide europæer vil nu blive udråbt som racist. Det skal blive overalt som i Sverige for tiden - Sverige er udset til at være et særligt laboratorium for kultur-terrorisme med et masochistisk element - hvor politiet ikke kan bevæge sig ind i indvandrer-okkuperede ghettoer uden at blive stenet, og hvor svenske piger bliver massevoldtaget af indvandrere, der bagefter går fri, fordi det er politisk ukorrekt og racistisk at straffe dem. Resultat af svensk masochisme og politisk korrekthed: Sverige har nu globalt det næsthøjeste niveau for voldtægt næst efter Sydafrika. Voldtægtsofrene er hvide svenske piger, voldtægtmændene er indvandrere. Ofre i sådanne sager risikerer at blive voldtaget to gange. Først af en bande, dernæst af den underkuede svenske opinion for at mene, at det var en racistisk voldtægt.

    Det er meningen at de politisk stereoptype fløje og positioner, de færdigpakkede meningssæt, som bla. ses i politiske partidannelser, på hver deres måde skal falde i fælden.

    Venstrefløjen skal medvirke til terroren ved total hengivelse til deres højt besungne politiske korrekthed. De skal som en femte kolonne lukke alle dørene op og kramme alle indvandrere på stedet. De skal lukke øjnene, hver eneste gang de ser noget, der modsiger deres virkelighedsbillede - og det er de helt fantastiske til! Stockholm-syndrom på en skala aldrig set før.
    Alle indvandrere bliver pludselig et synonym for ofre ...lige efter planen for, hvad du skal mene og tænke om den iscenesatte situation - hvorefter venstrefløjen minsandten havner samme sted som højrefløjen: i hænderne på USA, Israel, Tyrkiet, Saudierne, etc.

    Højrefløjen skal hoppe i den anden grøft og begynde at hade alle arabere og muslimer over en kam. De skal gøre den brøler at identificere de indvandrere, som kabbalen har taget som gidsler for kultur-terrorismen, som værende terrorister.
    Alle indvandrere bliver pludselig et synonym for terrorister ...lige efter planen for, hvad du skal mene og tænke om den iscenesatte situation - hvorefter højrefløjen minsandten havner samme sted som venstrefløjen: i hænderne på USA, Israel, Tyrkiet, Saudierne, etc.

    Sammen med kultur-terror ankommer egentlig terror. Iblandet horderne af mænd uden kvinder og børn gemmer sig celler af terrorister uddannet i de hære, der er sluppet løs i Mellemøsten og Nordafrika. Alle disse hære har fået støtte fra USA, CIA, NATO, Israel, Saudiarabien, tænketanke og organisationer, m.fl. Mange indvandrerne bliver brugt som våben, og er blot uvidende bønder i et skakspil, ligeså taget ved næsen som I selv. Saudierne vil ikke have flygtninge. Israel vil ikke have flygtninge. Tyrkiet vil ikke have flygtninge. Pakistan vil ikke have flygtninge.

    Hele vejen fra Libyen og Syrien og Irak til Afghanistan har rejseholdet været, og overalt de kom frem, har de på bestilling skabt kaos, død og ødelæggelse. Europæiske lande, Danmark fx, har været usle røvslikkere for de egentlige terrorister, terrorismens bagmænd, de samme som for 10 år siden startede The War on Terror, der så viste sig at være The War OF Terror.
    - lettere omskrevet fra http://paradigmet.blogspot.dk/2015/11/kulturterrorisme.html [CN]


    Denne organiserede masseindvandring bliver brugt som et masseødelæggelsesvåben!

    STRATEGIEN HEDDER DEL OG HERSK!


    Hvis du forstår dette, når flere angreb fra ISIS-terrorister rammer os, og som altid, altid slipper væk, eller dør, aldrig, aldrig bliver fanget i live, så er du ikke prisgivet den hjernedøde massemedie zombie-manipulation, som vil pådutte dig 'svenske' idiot-forklaringer. Vær ikke hjernelam og lammet i din tænkning, før flere terroraktioner I Europa, og den større krig bryder ud!

    Top U.S. generaler – og vice præsident Joe Biden – har sagt, at Amerikas tætteste allierede støtter ISIS. Og Mainstream medier har anråbt om at støtte ISIS.


    MEN det går dybere:

    De amerikanske kamppiloter til kongressen udtaler, at de bliver holdt tilbage 75% af tiden, selv de tilfælde, hvor ISIS som bombemål er ligetil.

    'Vi kan ikke få tilladelse, selv når vi har et klart mål lige foran os''
    - Amerikanske Piloter til Kongressen: Obama forbyder 75% af vores angreb mod ISIS

    Af samme grund siger Lavrov, baseret på ét års analyse udført af Russerne, at USA forsætligt undlader at angribe ISIS

    Ruslands Udenrigsminister: USA undlader intentionelt at ramme ISIS og ønsker at svække Assad


    Der synes at være et mønster, som bekræfter kontrasten, hvor Rusland med få sorties er mere effektive på et par uger end USA og andre på et helt år med vildt mange sorties.

    Det er tankevækkende, når både amerikanske kamppiloter såvel som den russiske regering pointerer, at USA er (intentionelt) håbløst ineffektive, og at de forsætligt undlader at fjerne ISIS (clue: fordi de støtter ISIS for at fjerne Assad).

    Se også: September 2015: 50 US Spies Say ISIS Intelligence Was Cooked
    The Daily Beast


    Men... det går dybere:



    Chefen for USA's efterretningstjeneste, Defense Intelligence Agency (DIA), General Michael Flynn udtalte i et interview, at det var en forsætlig beslutning af USA at lade ISIS opstå:

    US ex-intelligence chief on ISIS rise: It was 'a willful Washington decision




    Om ovenstående interview siger Glenn Greenwald:


    "Well, first of all, that clip is unbelievable. It is literally one of the three most important military officials of the entire war on terror, General Flynn, who was the head of the Defense Intelligence Agency. He's saying that the US government knew that by creating a vacuum in Syria and then flooding that region with arms and money, that it was likely to result in the establishment of a caliphate by Islamic extremists in eastern Syria - which is, of course, exactly what happened. They knew that that was going to happen, and they proceeded to do it anyway. So when the US government starts trying to point the finger at other people for helping ISIS, they really need to have a mirror put in front of them, because, by their own documents, as that extraordinary clip demonstrates, they bear huge responsibility for that happening, to say nothing of the fact that, as I said, their closest allies in the region actually fund it.
    - Glenn Greenwald, 19. november 2015, Truthout


    Følgende bekræfter ovenstående MEN går endnu dybere:


    Vestlige efterretningstjenester støttede ISIS fra starten viser nyligt deklassificeret dokument fra Judicial Watch opnået via FOIA (Freedom of Information Act). Se også dette og dette

    "Enhver der tænker, at vestlige magter ville have stoppet ISIS, hvis efterretningstjenester blot havde forudsagt ISIS's opståen lidt tidligere, bør se denne korte video.

    Ben Swann’s ‘Reality Check’ afslører, hvordan hemmelige dokumenter lækket tidligere på året, hinsides enhver tvivl beviser at Pentagon for 3 år siden kendte til den gruppe vi nu kalder ISIS. Dokumenterne er fra 2012 og blev lækket af Judicial Watch. De støtter påstandende, at verdens mest voldelige terrororganisation i historien, ikke kun var kendt af vesten men aktivt opfordrede dem (og muligvis endda finaniserede dem) som en del af et meget større geopolitisk skakspil for at destabilisere regionen. Dokumenterne viser hvordan:
    • Vestlige efterretningstjenester meget godt vidste, at de fundamentalistiske radikale (Salafister og Wahabi’ister) samlede sine styrker. De blev ikke stoppet på på pågældende tidspunkt, idet man tænkte, at ekstremisterne ville være brugbare i det fælles mål at fjerne Præsident Assad.
    • Dengang var der ikke et navn for disse ekstremister. Vi kender dem nu som ISIS/ISIL.
    • Vesten sendte våben sendte våben fra Benghazi i Libyen til Syrien for at hjælpe disse ekstremister.
    • Pentagon forudså “en mulighed for at etablere en deklareret eller udeklareret Salafist fyrstedømme i det østlige Syrien', og de forudså det ikke kun, de ønskede faktisk at det skulle ske:
    • …”og dette er nøjagtigt hvad de støttende magter til oppositionen  [USA, Saudi Saudiarabien, Qatar, Europa] ønsker for at isolere det Syriske regime' - står der i dokumentet. 
    • Kinas, Irans and Ruslands støtte til Assad, som den legitime præsident af Syrien, forårsagede enorme problemer for Pentagon's strategi, hvilket er grunden til, at vesten hader, at Rusland bomber ISIS (Har du undret dig over hvorfor? Well, nu ved du det).
      -Kilder: Ben Swann (VIDEO) og Trueactivist
    (Ben Swann er i øvrigt ikke hvemsomhelst, men professionel landskendt prisbelønnet TV-vært og journalist.)


    MEN konklusionen går dog endnu dybere: ISIS er fra starten støttet, finansieret, bevæbnet, udstyret og trænet af vestlige lande, USA, dets mellemøstlige allierede, Tyrkiet og Israel
    Ifl. Professor Tim Anderson et al, så er den detaljerede info ang. ISIS som følger:

    • Saudiarabien: 2006 - på foranledning af Washington instrueret i at skabe en Islamisk Stat i Irak (Al-Qaeda) for at forhindre, at Irak etablerer for tætte bånd med Iran. 2011: bevæbner det Islamistiske oprør i Syrien, Daraa. Har finansieret og bevæbnet næsten alle de bevæbnede Islamister i Syrien, og opretholdende delinger for at begrænse disses uafhængige magt.
    • Tyrkiet: Faciliterer fri passage for fremmede Islamister ind i det nordlige Syrien. Skabte med Saudiarabien, Jabhat al Nusra (Al- Qaeda), som spydsspids i 'the Army of Conquest' for at invadere det nordlige Syrien i 2015. Vært for det islamiske lederskab. Koordinerer salg af Syrisk olie stjålet af ISIS. Giver ISIS medicinsk behandling.
    • Qatar: 2011-2013: Pumper milliarder af dollars ind i grupper (Faroq) FSA med bånd til det Muslimske Broderskab. Efter 2013 har Qatar støttet 'Army of Conquest' og den Tyrkisk-Saudiske akse.
    • Israel: Supplerer våben og medicinsk behandling til alle Islamist krigere i Syrien, inklusive ISIS og Nusra. Koordinationspunkter på grænsen til Golan.
    • England og Frankrig: Leverer våben til 'rebeller', Islamister som arbejder tæt med al-Qaeda grupper., som systematisk tilslutter sig dem og leverer våben til dem.
    • USA: Dirigerer og koordinerer alt ovenstående, og gør brug af militære baser i Tyrkiet, Jordan, Qatar, Irak og Saudiarabien. Bevæbner 'syriske rebeller' som defekterer til ISIS. Presser ISIS væk fra de kurdiske områder men lader dem angribe Syrien. Irakiske embedsmænd siger at USA direkte leverer våben til ISIS fra luften.


    Implikationer: Så længe vi hepper på de aktører som aktivt faciliterer alt dette, samtidigt med, at de aktører/ lande som hemmeligt støtter, og på samme tid erklærer sig modstandere af ISIS, er vi kretinske slave-zombier, hvilket må afføde den største ringeagt og latter fra dem som har taget os til gidsler. Gidsler der hepper på gidseltagerne i dette spil. De er sgu da TOTALT ligeglade med menigmand og flygtningestrømme, for målet er at fjerne Assad med alle midler. At flygtingestrømmen er en del af weaponized del og hersk, er blot del af planen. Denmark, are you there? Er vi blevet totalt Stockholm-syndromiserede? Knock, knock!! Anyone home? Nå, ikke.....

    De danske dumme dänen-medier og andre landes medier er væk, HELT væk og sovset ind i udeladelser, løgne, censur, etc.

    Dette svarer til, at vi som danskere er ude og sejle på åben sø, mens en tsunami er på vej, men de danske medier rapporterer intet om hvad der foregår, kun hjernevask som giver livsfarlige falske informationer om navigering og fremtiden.

    EN DAG NÅR TSUNAMIEN NÅR OS, ER DET FOR SENT AT FORSTÅ, HVAD DER FOREGÅR (og er foregået), OG SÅ ER VI FUCKED BIG TIME!

    FORSTÅELSE OG SANDHED ER AFGØRENDE FOR ELLERS KAN DU IKKE NAVIGERE, HVERKEN NU ELLER NÅR TSUNAMIEN NÅR OS.

    Open source journalistik er det eneste tilbage, for den 4. statsmagt er væk, bevidstĺøs, har været det længe, og kan ikke handle uden USA's og EU's ekkokamre. Selv hvis en journalist ville, ville han ikke få lov. Hvis han overhovedet havde nosser til at insistere, ville han blive fyret.

    Vi har kun os selv via internet. Internet eksponerer statens og pressens fortielser og manipulationer. Vi ser forræderiet og forbrydelserne i real-time, udenom de kontrollerede massemedier, og forståelsen af dette, er beskåret de mennesker, som er årvågne vel at mærke, og som skriver og er bevidste om substans, som er interessede i andre end sig selv, og som er med til at afsløre usandhed, bringe løsninger, etc.
    "Løgnen kan kun opretholdes, så længe staten kan skærme folk fra de politiske, økonomiske og/eller militære konsekvenser af løgnen. Det bliver således af afgørende betydning for staten at anvende alle sine beføjelser til at undertrykke uenighed. Sandheden er den dødelige fjende af løgnen og derfor er sandheden statens største fjende.”
    – Joseph Goebbels


    Uanset om citatet kan spores til Goebbels eller ej, er det en perfekt illustration af situationen. Det er internet-renæssancen eller internetreformation, der har gennembrudt – og stadig gennembryder – den ‘Goebbelske firewall’ - og heri består den største trussel mod krigsherrerne, eliten, regeringer, da de ikke længere har monopol på medierne. Derfor ønsker de, at begrænse internet.

    Historikere vil i værste fald se tilbage på specielt de mange prominente intellektuelle, hvis selvforståelse som frihedens vogtere og vagthunde, kunne have advaret deres millioner af tilhængere men i stedet påtager mange sig rollen som 5. kolonne-nyttige idioter og gatekeepers, stocholm-syndromister qua vantro, uvidenhed, apati, frygt, ønsketænkning, og hjernevask, etc.


    Putin eksponerede på topmødet at ISIS er støttet af G20 lande — Men ikke et eneste vestligt medie har rapporteret det ifl. russisk medie
    ---------------------------


    Fra februar 2014 og 2013:


    Talløse akademiske analyser, anomalier, observationer, rapporter, filmmateriale, vidneudsagn, m.m. fra tusinder af erfarne uafhængige medier og analytikere over hele verden, indikerer alt I alt følgende; USA og Vesten tilpasser efterretninger til de mål man allerede har sat sig for at nå, opildner, skaber, og støtter en falsk opposition (‘oprørere’ I form af Al-Nusra, Al-Qaeda, støtte til ISIS fra Saudi-Arabien, Tyrkiet, efterretningsorganer fra vesten, m.fl.), der begår uhyrlige angreb på befolkninger – for at retfærdiggøre yderlige vestlige angrebshandlinger (og mere politistat), som man allerede har planlagt fra starten som påskud for at fjerne Assad, hvilket har været målet fra day one!

    Klassisk hegeliansk dialektik = man skaber selv problemet ISIS), sprøjter det ud i medierne, får en reaktion fra offentligheden, og implementerer den ‘løsning’ (Assad skla fjernes) man planlagde på forhånd. Godtroende og naive danskere og vesterlændinge, der mener sig "informerede" af danske zombie-medier, er prima fæ som hopper direkte på limpinden, alt imens sådanne operationer, hvor man beskylder fjenden for det beskidte arbejde man selv har udført under falsk falg, er talløse og har foregået i umindelige tider, inklusive statsterror mod egne befolkninger i USA og Europa. Det er nærmest travesti for de som har studeret den slags i årtier!


    Alternativet til at vågne op, er at forblive kognitivt sovende i mørket som et menneske, der levede og døde i det 21. århundrede, men ikke fattede dybere baggrunde pga. kognitiv dissonans, hvad, hvem, hvor, hvorfor, etc.


    Jeg vil anbefale alle danskere at udskifte deres løgnagtige, latterlige medier, såsom TV2, DR, JP, Politiken, Berlingske, BT, EB, osv. med denne side, som er den mest alsidige og interessante website i DK: http://da.sott.net/. Den er dog ikke så produktiv. Den amerikanske version er langt mere produktiv: http://www.sott.net/ Se også links i allernederst i bunden af denne artikel.

    Du vil være bedre mentalt rustet til at forstå, hvad som foregår, når du har et sammenligningsmateriale, og ikke blive et mentalt handicappet menneske, som er prisgivet nye falske påduttede mainstream-lamestream årsagsforklaringer!

    Mainstream Media: Presstitutes for the Rich and Powerful

    CNN Journalist ‘Governments Pay Us To Fake Stories’, Shocking Exposé

    European media writing pro-US stories under CIA pressure (VIDEO)


    "Ninety - five percent of the work of the intelligence agencies around the world is deception and disinformation, widely propagated in the mainstream media creating an accepted version of events. Journalists don't even raise the simplest questions. Those who differ are labeled as crazy."
    — Andreas von Bülow, former German state-secretary, Ministry of Defence Minister, parliamentary committee on intelligence services


    Hvad du snart vil se i medierne i meget større grad er følgende: Chikane (TedTalk), kriminalisering og karakterhenrettelse af anti-krigsmodstandere, 'konspirationsteoretikere', whistleblowers, aktivister, sandhedssøgere, dissidenter, etc. Når sandheden bliver en trussel for løgnen, staten, krigsherrerne, eliterne, vil sandhedssigerne blive udråbt af staten som 'ekstremister', 'terrorist-supporters', 'konspirationsteoretikere', etc.
    Alt dette er forudsagt for lang tid siden.



    Fra februar 2014 og 2013:


    ISIS kæmper FOR USA, Vesten, Israel, Saudiarabien (tusinder af daglige dissident-analytikere i hele verden er i konsensus udenom massemediernes løgne), og det betyder, at alle som tror, at de kæmper for rebellerne, er nyttige idioter. For hvem? Den vestlige alliance - del og hersk! Selv indholdet af følgende artikel, er den slags som vil blive brugt som forklaring på 'radikalisering', men sandheden er en trussel mod løgnen, og derfor skal sandhedssøgerne kriminaliseres!

    Husk, at skepsis overfor disse sandheder, og troen på løgnene, betyder at man bliver magtens og ondskabens 'nyttige idiot' pg støtter USA, Israel - når krigen mod Syrien eskalerer big time, og senere mod Iran, vil mange af disse disse påstande blive validerede.

    Kig engang på denne uhyre interessante tidslinje, der med indrømmelser og autorative dokumenter viser, hvilke intentioner og midler USA hele tiden har haft i sinde: destablisering Syrien indefra ved rekruttering, træning, og finansiering af terrorister, og således bruge den efterfølgende krise som påskud for intervention i Syrien (læs General Wesley Clark og verdensklasse-journalisten, Seymour Hershs’ udsagn) – skrevet af den eminente analytiker, Tony Cartalucci: US Planned Syrian Civilian Catastrophe Since 2007

    Ved at bruge ISIS i Europa, er det overmåde sikkert, at de planlagte aktioner, vil være et af de afgørende faktorer, som vil eskalerere konflikten med Syrien. Målet fra starten har været at fjerne Assad, hvilket Putin har forhindret hidtil (og desuden en af de helt store grunde til, at USA og Vesten påbegyndte en dæmoniseringskampagne mod Rusland efter at USA var medvirkende til kuppet i Ukraine).

    De indtrufne samt de kommende false flags i Europa, med muslimske terrorister som alibi - om det er nyttige idioter eller ISIS patsies/black op - konditionerer psykologisk befolkningen på sigt, i den lange række af events siden 9/11 - til en kunstigt skabt goodwill, som fabrikeret 'konsensus' i Krigen mod Terror (som med Afghanistan, Irak, Libyen) for allerede planlagte angrebsplaner i Mellemøsten.


    Kommende terrorangreb udført af ISIS i Europa, tjener det dobbelte formål;

    1) Større frygt og dermed smede befolkningen til velvilje overfor angrebsplaner mod ISIS i Irak og Syrien.

    2) Nødtvungen accept af tiltagende kontrol og indskrænkning af frihedsrettigheder internt i befolkningerne op mod og under krigens eskalering.

    Så længe uvidende og godtroende mennesker ikke erkender disse angrebs sande formål, natur og oprindelse, vil formularen fortsætte ufortrødent, hvis formål er en del af krigsforberedelserne. Helvede bryder løs for alvor, når Syrien angribes åbenlyst af Vesten.

    Så muligheden er - hvor end utænkeligt det er for de fleste - at det eksotiske begreb Gladio B, Mossad, eller lign. kan være et uset præmis i analyserne - og hvis dette er årsagen, og det historisk viser sig at være en korrekt påstand, så tåger man altså rundt i falske kausaliteter lige nu, hvis man er ubevidst om eller benægter muligheden på forhånd, for der er signifikante anomalier, som ikke blot kan tilskrives confirmation bias, både i episoden i Paris (Hebdo) [og 13. november 2015] , såvel som i København.

    • Flere phony terrorangreb i Europa - ISIS, al-qaeda, black ops
    • Yderligere polarisering mellem indvandrere og de indfødte - del & hersk
    • Flere og udvidede beføjelser til efterretningstjenester, magtcentralisering
    • Militarisering af politiet - tropper på gaderne og bybilledet
    • Yderligere erosion af frihedsrettigheder, indskrænkning af bevægelsesfrihed
    • Mere overvågning og kontrol af befolkningerne
    • Restriktioner af internet ved lov, cyber attacks, restriktion af website, m.m.
    • Marginalisering af krigsmodstandere, dissidenter, 'afvigere'. etc.
    • Den økonomiske krises årsager maskeres via krigshandlinger
    • Offentligt annonceret undtagelsestilstand (som allerede skjult er på plads)
    • Krigen eskalerer - en stor begivenhed katalyserer dette
    • En større terror begivenhed som vil få 9/11 til at blegne (jvf. Cheney m.fl.)

     
    "Enhver som skulker fra arbejdet, ofrene, og de farer som hans folk må undergå er en kujon. Men ikke mindre er kujonen og forræderen, som forrår tankens principper til materielle interesser, som f.eks er villig til at lade magthaverne beslutte, hvor meget 2 gange 2 er. At ofre intellektuel integritet, kærlighed til sandheden, til nogen anden interesse, selv faderlandet, er forræderi. Når individet og sandheden - i slaget om interesser og slogans - er i fare for at blive deformeret, devalueret, og trampet under fode, er det vores pligt at modstå og redde sandheden; eller snarere stræben efter sandhed - for det er vores højeste trosbekendelse"
    - Herman Hesse

    - fra ISIS og 3. Verdenskrig


    En anden god ting at ihukomme sig før at frygten for terror gør en til magthavernes nyttige idiot i virkeliggørelsen af endnu flere STASI-statslige tiltag, (hvilket Vagn Greve pointerede allerede i 2010: 'Juraprofessor: Stasi er kommet til Danmark' - se også kortfilmen Eva Smith: Der var engang en retsstat) er, at risikoen for at dø af terror, er tusind gange mindre end trafikuheld, øl, fedme, selv lægebehandling og politiet.

    Scientists note that fear of terrorism makes people stupid.


    As I’ve repeatedly noted, FBI agents and CIA intelligence officials, constitutional law expert professor Jonathan Turley, Time Magazine, and the Washington Post have all said that U.S. government officials “were trying to create an atmosphere of fear in which the American people would give them more power”.

    Indeed, the former Secretary of Homeland Security – Tom Ridge – admits that he was pressured to raise terror alerts to help Bush win reelection.
    In the real world, statistics from a 2004 National Safety Council report, the National Center for Health Statistics, the U.S. Census Bureau, and 2003 mortality data from the Center for Disease Control show:
    — You are 17,600 times more likely to die from heart disease than from a terrorist attack
    — You are 12,571 times more likely to die from cancer than from a terrorist attack
    — You are 11,000 times more likely to die in an airplane accident than from a terrorist plot involving an airplane
    — You are 1048 times more likely to die from a car accident than from a terrorist attack
    –You are 404 times more likely to die in a fall than from a terrorist attack
    — You are 87 times more likely to drown than die in a terrorist attack
    — You are 13 times more likely to die in a railway accident than from a terrorist attack
    –You are 12 times more likely to die from accidental suffocation in bed than from a terrorist attack
    –You are 9 times more likely to choke to death on your own vomit than die in a terrorist attack
    —You are 8 times more likely to be killed by a police officer than by a terrorist
    –You are 8 times more likely to die from accidental electrocution than from a terrorist attack
    — You are 6 times more likely to die from hot weather than from a terrorist attack
    -Fear of Terror Makes People Stupid
    http://www.washingtonsblog.com/2011/06/fear-of-terror-makes-people-stupid.html


    Scientific American noted in 2009:
    Preventable medical mistakes and infections are responsible for about 200,000 deaths in the U.S. each year, according to an investigation by the Hearst media corporation.
    And a new study published in the Journal of Patient Safety says the numbers may be up to 440,000 each year.
    But let’s use the lower – 100,000 – figure. That still means that you are 5,882 times more likely to die from medical error than terrorism.
    The CDC says that some 80,000 deaths each year are attributable to excessive alcohol use. So you’re 4,706 times more likely to drink yourself to death than die from terrorism.
    Wikipedia notes that there were 32,367 automobile accidents in 2011, which means that you are 1,904 times more likely to die from a car accident than from a terrorist attack. As CNN reporter Fareed Zakaria wrote last year:
    “Since 9/11, foreign-inspired terrorism has claimed about two dozen lives in the United States. (Meanwhile, more than 100,000 have been killed in gun homicides and more than 400,000 in motor-vehicle accidents.) “
    - The Terrorism Statistics Every American Needs to Hear


    “Civil ulydighed er ikke vores problem. Vores problem er civil lydighed. Vores problem er, at folk over hele verden har adlydt lederes diktater, og millioner er blevet myrdede pga. denne lydighed. Vores problem er, at folk over hele verden, er lydige overfor fattigdom, sult, stupiditet, krig og grusomhed. Vores problem er, at folk er lydige, og at fængslerne er fyldte af sølle tyve, mens de store tyve leder landet. Dette er vort problem.”
    – Howard Zinn 
    C.G. Jung noterer sig i sine observationer af det staliniske Sovjetunionen, at de fleste borgere ikke nødvendigvis ønskede formeringen af et tyranni, men at de blev følgagtige, idet de frygtede for tabet af egen komfort og levebrød. Dette gælder dog kun for de vågne borgere i DK. I modsætning til de få vågne og retskafne mennesker, er det ikke frygten som er problemet for de sovende; det er den manglende retsbevidsthed, apatien, og uvidenheden.
    _________________

    [1] Den tidligere italienske premierminister, en italiensk dommer og den tidligere leder af det italienske efterretningsvæsen indrømmer, at NATO med hjælp fra Pentagon og CIA udførte terrorbombninger i Italien og andre europæiske lande i 50'erne og beskyldte kommunisterne for det. Målet var at opnå støtte hos befolkningerne til at regeringerne bekæmpede kommunisterne og deres fremgang i efterkrigens Europa. Projektet kaldtes for Operation Gladio.



    Operation Gladio: State-Sponsored Terrorism Exposed
    This collection of around 150 pages of once-classified material sheds light on the ideological and operational origins of the now-infamous Operation Gladio.

    21st Century Wire GLADIO Files


    Gladio B: The Origins of NATO’s Secret Islamic Terrorist Proxies og Operation Gladio/B

    Bøger om Gladio (hvoraf du kan finde nogle af titlerne på internet i PDF)


    Operationsfeltet var altid 'bag linierne'. Som en deltager i det hemmelige program berettede: 'Det var meningen, at vi skulle angribe civile, folk, kvinder, børn, uskyldige mennesker, ukendte mennesker, der befandt sig fjernt fra ethvert politisk spil. Grunden til det var ganske enkel. Det skulle tvinge, forføre disse mennesker, altså den italienske offentlighed, til at bønfalde staten om større sikkerhed. Italien og andre europæiske lande havde just tilsluttet sig NATO, før bombninger begyndte. Dette betyder derfor, at den tidligere danske statsminister bogstaveligt talt var leder af en terroristorganisation.



    Dokumentationen forneden opregner en stribe falsk-flag-angreb og påviser, hvordan det er helt normalt, at visse regeringer bruger dette kunstgreb som et - af dem selv i hvert tilfælde - legitimt middel til at opnå deres befolknings moralske godkendelse af overgreb på nationer rundt om i Verden. Ihukommende, at det er deres egne befolkninger, der først og fremmest har magt til at sige fra ved fx. at nægte at lade sig rekruttere og afsløre dem i medierne. Af samme grund sørger magthaverne og krigsherrerne ALTID for at kuppe medierne i forbindelse med planlagte aktioner som den syriske. Hver eneste gang, du åbner en avis eller lukker op for dit fjernsyn - og vel og mærke køber budskabet som den sande beretning om virkeligheden - lader du dig fodre af denne hånd, der i sin store nåde beriger dig med, hvad en lille kynisk elite har tænk, at du skal mene om global udåd.



    Even More Admitted False Flag Terror Incidents Come to Light

    False Flag Attacks. Historically Documented

    53 ADMITTED False Flag Attacks - Not Theory … Admitted Fact

    ADMITTED False Flag Attacks


    CIA Declassified Files Prove America Helped Saddam as He Gassed Iran

    US ‘backed plan to launch chemical weapon attack on Syria (Yahoo)

    US gave Saddam blessing to use toxins against Iranians (RT)




    Hvorfor er en brøkdel af disse begivenheders årsager ikke en del af pensum på Cand. Scient. Pol uddannelsen og andre uddannelser? Go figure!




    “The Bilderberg Group is behind the so-called ‘strategy of tension,’ and therefore the massacres,” says Ferdinando Imposimato, Honorary President of the Supreme Court as he makes references to a document written more than 40 years ago – and which was almost lost- during the promotion of his new book, “La repubblica delle stragi impunite,” which translates to “The republic where massacres go unpunished.”


    From the Italian News Website www.net1news.org

    Source page here

    Translated by Mario Andrade


    NAPLES – “The Bilderberg Group is one of the leading organizations behind the strategy of tension, and therefore the (Operation Gladio) massacres.” This statement is not just mentioned by bloggers or conspiracy theorists, or even Beppe Grillo, but Ferdinando Imposimato, Honorary President of the Supreme Court. His words are very clear. “We found the truth about the massacres,” he says in an interview with a journalist. “There has been complicity between the state -or factions of the state- and the Mafia, as well as (black ops) terrorism and freemasonry. These elements came together during Operation Gladio, and consist of multiple international organizations, controlled by the CIA. This is a proven fact, “ he says. The purpose of their actions was to destabilize public order and stabilize the political power.



    The 40-year-old document

    In his book, Ferdinando Imposimato also speaks of the Bilderberg Group, mentioned in a document written by Emilio Alessandrini in 1967 -more than 40 years ago. “In this document, which I have quoted literally, it is mentioned that the Bilderberg Group is one of the biggest promoters of the strategy of tension, and therefore also behind the massacres. Here’s what Bilderberg does: It rules the world and democracies in an invisible way, influencing the democratic development of these countries.”

    It is important for Italians to know this, for some of their countrymen are among the members of this group and the Trilateral Commission, like of Mario Monti, the current Prime Minister, John Elkann, Chairman of Fiat Group, Pier Francesco Guarguaglini, former president of Finmeccanica or Marco Tronchetti Provera, chairman of Pirelli, also Enrico Letta, vice secretary of the Democratic Party

    Italian Supreme Court President Writes Book Linking Bilderberg to Operation Gladio and the CIA


    CIA har indrømmet, at de hyrede iranere til at posere som kommunister og iscenesatte bombninger i Iran for at omstyrte landet og dets demokratisk valgte statsleder, Mohammad Mossadeq i 1953.

    Israel har indrømmet, at en israelsk terrorcelle opererede i Ægypten og anbragte bomber i adskillige bygninger, inklusive bygninger tilhørende amerikanske diplomater, og dernæst efterlod 'beviser', der pegede på arabere som gerningsmændene. En af bomberne detonerede i utide og gjorde, at ægypterne identificerede de israelske bombemænd, har flere israelere senere indrømmet.

    Som det er indrømmet af den amerikanske regering, viser et til for nyligt klassificeret dokument, at den amerikanske generalstab godkendte en plan om at sprænge amerikanske passagerfly i luften (der var en detaljeret plan om at ombytte fly) og samtidig begå terrorhandlinger på amerikansk grund for i sidste ende at smøre det af på cubanerne med det formål at retfærdiggøre en invasion af Cuba. Det kan ses på en ABC nyhedsrapport og læses i de officielle dokumenter, der er offentliggjort på forlangende under 'The Freedom of Information Act'. Man kan også i dokumenterne overvære om en diskussion mellem officials om, hvordan det amerikanske konsulat i den Dominikanske Republik skulle angribes med bomber. Dette gik under navnet 'Operation Northwoods'. Mens generalstaben arbejdede på at iværksætte planen, var der køligere hoveder, der forhindrede den: Præsident Kennedy og hans forsvarsminister Robert McNamara nedlagde tilsyneladende veto. For dette og en række andre tiltag fra Kennedys side imod den indre råddenskab i nationen blev han senere myrdet.

    Planen blev udsat og først realiseret vha. et andet falsk-flag-angreb - denne gange i en lidt større skala - kaldet 9/11. Dette førte både til 'The War on Terror', invasionen af Irak, invasionen af Afghanistan og en komplet forgiftning af verdens tilstand i det årti, der fulgte og videre frem til i dag, hvor Libyen er invaderet, Syrien er i gang og Iran står for tur - for anden gang, kan man sige.

    Det sydafrikanske Sandheds og Forsoningsråd fandt ud af, at en gren af det sydafrikanske forsvarsministerium kaldet det 'Civile Cooporations Bureau' i 1989 henvendte sig en sprængstofekspert og bad ham om at deltage i en operation beregnet på at miskreditere ANC (African National Congress) og bombe en politibil tilhørende den politimand, der senere skulle undersøge sagen, hvorved ANC blev 'framed' for handlingen.

    En algiersk diplomat og flere officierer i den algierske hær indrømmer, at den algierske hær i 90'erne med jævne mellemrum massakrerede algierske civile og bebrejdede islamistiske militante for mordene.

    Den franske regering har for nylig været hovedaktøren i et falsk-flag-angreb mod Libyen. Nicolas Sarcozy og hans 'Rasputin', filosoffen og zionisten Paul Henry Levy, startede overfaldet på Libyen ved at hævde, at Gadaffi var ved at slagte sin egen befolkning.

    Tidligere formand for den amerikanske generalstab, Hugh Shelton, siger, at et medlem af Clinton-regeringen foreslog, at man lod en amerikansk pilot myrde som forspil til en krig mod Irak.

    Ifølge Washington Post har det indonesiske politi indrømmet at de har myrdet amerikanske skolelærere i Papua i 2002 for at smøre det af på en papuansk separatistbevægelse, der stod på listen over terroristbevægelser (sammen med en bunke af andre grupper efter 9/11).

    Den velrespekterede tidligere indonesiske præsident indrømmer endvidere, at regeringen sandsynligvis havde en finger med i spillet ved Bali-bombningen.
    Det er rapporteret af BBC, New York Times og Associated Press, at makedonske officials har indrømmet, at regeringen har myrdet syv uskyldige immigranter med koldt blod og hævdet, at de var Al-Qaeda-soldater, der var i færd med at myrde makedonske politifolk. Formålet var, at Makedonien skulle tilslutte sig Bush's og amerikanernes 'War on Terror'.

    Tidligere jurist i det amerikanske forsvarsministerium, John Yoo, foreslog i 2005, at USA skulle gå i offensiv mod Al Qaeda ved at lade vores efterretningsvæsen skabe en falsk terrororganisation. Det kunne have sine egne websites, rekrutteringscentre, træningslejre og fundraising-organisation. Den kunne iværksætte falske terrorisk-operationer og tage ansvar for virkelige terroristangreb, hvorved man kunne skabe forvirring i Al Qaedas rækker, få deres medlemmer til at betvivle hinandens identitet og stille spørgsmålstegn ved værdien af intern kommunikation. Dette er i øvrigt super-ironisk, og John Woo, der åbenbart ikke havde gjort sit hjemmearbejde, bortset fra at studere det, som eliten kalder for 'konspirationsteorier', var helt bagud for skemaet i sin egen organisation. For Al Qaeda er allerede en sådan organisation ! Det viser, hvor ringe værdien af kommunikation og hvor stor inkompetencen indenfor hans organisation er.



    Hvorfor er terrorøvelser ofte en markør for potentielle terroraktioner? Se journalist Tommy Hansens analyse af 4 terrorangreb, og hvorfor at myndighederne umuligt kan være 'clairvoyante': Terrorøvelserne der blev til virkelighed: Fire markante terrorbegivenheder siden 2000 har - udover tragedierne - én ting tilfælles: I alle fire tilfælde blev der afholdt officielle terrorøvelser enten lige før eller samtidigt med den ”rigtige” terrorhandling. Og i alle fire tilfælde øvede myndighederne sig næsten præcist på, hvad der i virkeligheden skete.
    - Terrorøvelserne som blev til Virkelighed


    United Press International rapporter i 2005: Amerikanske efterretningsofficerer beretter, at oprørere i Irak bruger den seneste model af Baretta 92-pistolen, men pistolerne synes at have fået deres serienummer udraderet. Eller rettere, der er ikke tegn på en fysisk udradering, men derimod synes de at stamme fra en produktionsserie uden serienumre overhovedet. Analytikere påpeger, at manglen på serienumre skyldes, at serien er beregnet på efterretnings-operationer eller terrorceller med, som de siger, væsentlig støtte fra regeringen. Analytikerne skønner, at de stammer fra enten Mossad eller CIA. Analytikerne gætter endvidere på, at disse agent provocateurs bruger de ikke-sporbare våben samtidig med - og i overensstemmelse med, at amerikanske myndigheder argumenterer for illegitimiteten ved modstand mod den amerikanske intervention - OG legitimiteten ved den særdeles illegitime kampagne, der som senere bekendt byggede på løgn og iscenesættelse.

    Politiet i Quebec indrømmede, at bøller, der bar raketter ved en fredelig demonstration, i virkeligheden var undercover-politifolk fra Quebec's politi.
    Ved G20 protesterne i London i 2009 så et britisk parlamentsmedlem civile politifolk forsøge på at opildne mængden til vold. Det samme blev observeret ved klima-topmødet i København og desuden ved flere lejligheder i forbindelse med gadekampe mellem autonome og politi på Nørrebro.

    En colombiansk militær-løjtnant indrømmede, at hans enhed havde myrdet 57 civile, klædt dem i uniform og dernæst hævdet, at de var oprørere dræbt i kamp.

    Amerikanske soldater har har på samme vis indrømmet, at de har dræbt uskyldige irakere og afghanere, og dernæst 'tabt' automatvåben nær deres lig for at foregive, at de var militser.

    Disse og MANGE andre begivenheder og falsk-flag-angreb kan beskrives og bevises anvendt gennem historien.



    Terrorbegrebet er forurenet. Ligesom historieskrivningen er dette ord kuppet og omklamret af de krigsførende magter. De har det selvskabte privilegium indtil videre kunnet definere, hvad terror er, hvem der er en terrorist, og hvem der ikke er og derfor har ret til at bekæmpe disse såkaldte terrorister.

    Vi kan med stor fordel udvide billedet. Vi behøver blot at tænke på den bølge af skolemassakrer, vi har været vidne til, og hvor unge på psykofarmaka har myrdet deres skolekammerater. De såkaldte 'bivirkninger' af psykofarmaka er kendt til fulde af medicinalfirmaerne, så der er ikke tale om bivirkninger, men tilsigtede virkninger.

    Husk disse angreb på bygninger: Oklahoma, Una-bomberen, 9/11, London-undergrunden, togbombningen i Spanien, myrderierne i Utøia i Norge, Bali-bomberen, bombningerne af et boligkvarter i Moskva (tjetenere?), bombningen af et amerikansk krigsfartøj i golfen, piratbombninger og hi-jacks i Aden-golfen. Hvordan var det med IRA og ETA? Hvor mange ved, at 9/11 var det andet bombeforsøg mod Twin Towers? Hvor mange ved, at bygning 7 faldt sammen 9 timer senere (døøh, hvad er bygning 7...?).

    I alle disse hændelser er der fremkommet en række af anomalier og usammenhængende facts, som landets regeringer ikke ønsker, der skal forskes videre i. Papirer forsvinder, vidner forsvinder, folk bliver truet, medvirkende bliver skudt af politiet, før de kan udtale sig. Medierne ruller frem med den sædvanlige historie om den ensomme galning, der helt umotiveret går grassat uden sammenhæng med nogen anden i hele verden. Osama bin Laden, den ensomme galning, sidder alene med tuban og langt skæg i en hule i Afghanistan og planlægger et succesfuldt angreb på verdens sikreste bygning i verdens sikreste by i verdens sikreste land med det sikreste og mest avancerede militære overvågningssystem.

    Resultatet er bagefter som mønster, at folk forlanger mere kontrol, mere sikkerhed og flere indgreb og indskrænkninger af deres civile rettigheder. Folk forlanger - på opfordring selvfølgelig - krig. Med det samme! Den totale krig, krigen mod terror.

    På opfordring selvfølgelig. Når det nu er så klart et mønster, kan det undre, at folk ikke i højere grad spørger sig selv, om det måske, muligvis, kunne der være en lillebitte chance for, at der kunne være tale om en årsag-virknings-sammenhæng ...? Men meget få mennesker i dag er i stand til at samle mere end ganske få brikker ad gangen, og dette puslespil er meget stort.

    Vi kender ikke historien.

    Det er højst påkrævet at udstrække det statslige terroristbegreb til de finansielle angreb, som finansinstitutionerne i samarbejde med visse regeringer udøver for tiden. En dybere analyse af fænomenet vil kunne kortlægge, at det i virkeligheden er finansindustrien, der har grebet om disse regeringer og dermed i højere grad kan siges at være bagmændene. Krig og terror er direkte synonymer. Krig ER terror, punktum. I hvert fald i det 20 og 21 århundrede har ingen krig fundet sted, der ikke dybest set er bankmændenes krig. Og når vi for tiden ser adskillige europæiske og en amerikansk befolkning, der er skræmt fra vid og sans og totalt handlingslammede af finansiel-økonomisk depression, ubetalelig gæld regerings-sanktionerede hestekure, gispende efter vejret af luftmangel, så er det en slow-motion-terrorhandling af særdeles store dimensioner, vi bliver udsat for. I EU bliver vi for tiden skræmt til at afgive suverænitet til en ny superstat.

    Skulle du også være i tvivl her - hvad du, der har læst så meget som hertil muligvis ikke er - så lad være med at tvivle, fordi du mener, jeg påstår det. Gør dit hjemmearbejde, og følg de links, der henviser til dokumentationen.

    Vurder dem seriøst. Hvis der er nogen af dem, der ved krydsreference ikke synes solide nok, så læg dem til side. Bemærk at den liste, bloggen leverer, henviser til faktiske indrømmelser, altså når forbryderne ikke længere kan komme udenom facts. Det betyder også, at der er ca. 10 gange så mange hændelser, hvor forbryderne har kunne kommet udenom facts, og at dette kun er toppen af isbjerget. Ulykkeligvis er enorme mængder af beviser bevidst blevet destrueret af de regeringer, der har kompromitteret sig selv. Vi ved, at det har fundet sted, og at det har været en praksis siden romerne. Listen over biblioteker nedbrændt af romerne er skræmmende lang. Det var dem, der opfandt pogromen, ikke nazisterne eller stalinisterne. USA er deres direkte arvtagere.

    En ting, som undertegnede har haft svært ved at acceptere, men som jeg desværre må tilslutte mig 100% i dag, er, at mainstream som kilde til reel information er ophørt med at være pålidelig. Fuldstændigt! Vel vidende at Internettet indeholder revl og krat, og at man skal være meget forsigtig, kan man i det mindste regne med - endnu - at ALT findes her: information og disinformation. Til gengælde kan man også være sikker på, at mainstream - med den nødvendige gradbøjning fra total mainstream til undergrund og alternative medier (som desværre også i en del tilfælde er blevet inficeret af den totalitære informationsforgiftning - er ophørt med at viderebringe information om alle de sager, der hidrører vores overordnede livssyn og virkelighedsbillede. Her findes efterhånden udelukkende disinformation.




    BBC rapporterer, at britiske og amerikanske ledere havde seriøse planer om falsk-flag-angreb i netop Syrien helt tilbage i 1957. Det var i øvrigt 4 år efter, at de samme regeringer og deres efterretningsvæsener havde omstyrtet den demokratisk valgte præsident i Iran, Mohammad Mossadeq, fordi han ville nationalisere olieselskaberne, der opererede i landet. Han blev som bekendt erstattet af en vestlig nikkedukke, Shah Reza Pahlavi.

    I 1957 godkendte Harold Macmillan og præsident Dwight Eisenhower en CIA-MI6 plan om at iscenesætte falske grænse-hændelser som påskud for invastion fra Syriens pro-vestlige naboer og derefter 'eliminere' det meget indflydelsesrige triumvirat i Damaskus.

    Rapporten sagde, at når først en tilstrækkelig grad af frygt var blevet skabt, ville kamphandlinger ved grænsen blive iscenesat som indledning til en irakisk og jordansk militærintervention. Syrien skulle, som det hed i rapporten, bringes til at fremstå som gerningsmanden til hændelserne og ophavsmanden til sabotage og vold rettet mod dets naboer. CIA og SIS skulle bruge deres færdigheder til både psykologisk og vha. action i marken at forøge spændingen.

    Det ville betyde operationer i Jordan, Irak og Libanon, der tog form af sabotage, national-konspirationer og forskellige væbnede aktiviteter, som derefter skulle smøres af på Damaskus. Planen havde brug for en 'Befri Syrien komité' (i dag 50 år senere kaldet henh. 'Den frie syriske befrielseshær' og 'Syriens sande venner') og bevæbningen politiske grupper med paramilitære og andre aktionistiske egenskaber indenfor Syriens grænser. CIA og MI6 ville gøre efterretning på det indre oprør, der altid findes i sådanne lande, som har måttet forhærde sig mod vestens - og de naboers, der allerede er bukket under for vesten - konstante pres og forsøg på destabilisering. Destabiliseringen skulle blot have et skub fremad. Taktikken er senere set udført med succes af vestens opfindelse, Israel, vendt mod Libanon, der i disse år blev fuldstændig 'balkaniseret' (Henry Kissingers ydtryk).

    Disse grupper, der potentiel kunne opildnes til at gøre det beskidte arbejde kunne være hos druserne i syd, folk der forsøgte af befri de politiske fanger i Mezze-fængslet og en opflamning af det muslimske, fundamentalistiske broderskab i Damaskus. Damaskus var en af de byer i verden hvor omkr. 16 forskellige religiøse samfund - selv muslimer og jøder - levede fredeligt side om side. Det skulle nu være anderledes.

    Taktikken er i virkeligheden en opdatering af den middelalderlige stil fra korstogene, hvor jøder, kristne og muslimer levede fredeligt side om side i henholdsvis Sydspanien og i Jerusalem. I Spanien blev dette ødelagt af katolikkerne og den spanske konge og dronning. I Jerusalem blev det ødelagt af de horder, der under ledelse af engelske og franske adelsmænd, charlataner styret af politisk og økonomisk begær og religiøs fanatisme i en uskøn blanding, væltede ind i byen og slagtede løs.

    Der var flere elementer i det:
    ren plyndring
    destabilisering og magtovertagelse
    del og hersk: 'vi' regerer, når 'de' har travlt med at hugge hovederne af hinanden
    menneskeofring: de utilpassede utilpassede horder, der skabte uro i de forarmede europæiske land-og by-distrikter blev henh. omdannet til væbnede horder og dernæst reduceret i antal ved at lede dem til slagtebænken på slagmarken.

    False Flags sker lige nu
    Talløse akademiske analyser, anomalier, observationer, rapporter, filmmateriale, vidneudsagn, m.m. indikerer alt I alt følgende; USA og Vesten tilpasser efterretninger til de mål man allerede har sat sig for at nå, opildner, skaber, og støtter en falsk opposition (‘oprørere’ I form af Al-Nusra, Al-Qaeda, støtte til ISIS fra Saudi-Arabien, Tyrkiet, efterretningsorganer fra vesten, m.fl.), der begår uhyrlige angreb på befolkninger – og Vesten påberåber sig R2P (responsibility to protect - yeah, right) for at retfærdiggøre yderlige vestlige angrebshandlinger, som man allerede har planlagt fra starten som påskud for at fjerne Assad, hvilket har været målet fra day one!

    Klassisk hegeliansk dialektik = man skaber selv problemet, sprøjter det ud i medierne, får en reaktion fra offentligheden, og implementerer den ‘løsning’ man planlagte på forhånd. Godtroende og naive danskere og vesterlændinge, der mener sig "informerede", er prima fæ som hopper direkte på limpinden, alt imens sådanne operationer, hvor man beskylder fjenden for det beskidte arbejde man selv har udført under falsk falg, er talløse og har foregået i umindelige tider.

    Der er taget materiale fra tidligere artikler.